Despre ecommerce am tot vorbit si mai mult decat atat, v-am tot dat solutii de a va imbunatati relatia cu aceasta. Astfel, daca sunteti pe punctul de a va pune la punct un  magazin online, iata o aplicatie numai buna care va poate face lucrurile sa para si chiar sa fie ceva mai usoare.

Storeya iti va importa magazinul tau wp-ecommerce pe Facebook cat ai zice „cateva minute”, intrucat chiar atat dureaza cat iti face acesta treaba. Ca sa nu mai mentionam faptul ca nici macar nu ai nevoie de skill-uri de design sau de developing, intrucat acesta se va dovedi atat de bun incat va face totul pentru tine. Astfel, StoreYa iti va importa tot contentul pe pagina ta de Facebook cu toate detaliile produselor, pastrand chiar si look-ul magazinului tau online, pentru a nu-ti deruta clientii fideli (daca a apucat pana acum sa iti faci unii, desigur). Chiar si daca esti la inceput, este foarte important sa mentii look-ul pentru ca imaginea conteaza si mereu un magazin online va fi tinut minte in primul rand dupa grafica si design.

De asemenea, daca ti-ai obisnuit clientii cu activitate intensa pe Instagram, Twitter, Youtube sau Pinterest, poti sa importi chiar si continutul de pe aceste retele sociale, pentru a avea totul intr-un singur loc, si anume pe pagina ta de Facebook. Iata ca ecommerce-ul zilelor noastre iti cam pune totul la botul calului, nefiind nevoie sa fii programator ca sa ai la indemana tot. Insa, asa cum am tot zic pana acum, nu lasati totul in seama aplicatiilor ajutatoare.

Probabil ca vreti sa stiti despre uneltele pe care le ofera Storeya, asa ca iata:

Group Deal: o unealta excelenta de marketing care te ajuta pe tine sa le propui fanilor tai o oferta de grup, in conditia unui numar precis de utilizatori.

Scratch & Win: o alta unealta de marketing extrem de eficienta atunci cand vorbim despre concursuri inovative in care fanii tai pot sa castige cupoane valorice in anumite conditii, lucrul acesta aparand in feed-ul lor.

InstaGallery: posibilitatea de a se da tag magazinului tau in fotografii de pe Instagram

Like Box: casuta de like a fost mereu binevenita in definirea fanilor paginii tale.

Pinterest Tab: pentru ca stim cam cat de mult conteaza Pinterest-ul atunci cand vine vorba despre magazinele online.

Youtube Tab: daca ai o pagina de Youtube, ar fi bine ca si fanii tai sa stie despre ea. Ce poti pune pe o pagina de Youtube? Review-uri de produse, spre exemplu.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.