Reclame Instagram

În toamnă, se anunță lansarea de Reclame pe Instagram pentru întreprinderi de toate mărimile

 

Luna trecută, Instagram a anunțat câteva noi formate de reclame și opțiuni axate pe publicitate și că își deschide platforma de publicitate pentru întreprinderi de toate mărimile în următoarele luni.

eMarketer are un nou interviu cu Jim Squires, directorul de operațiuni de marketing al companiei, și a afirmat că publicitatea pe Instagram va fi disponibilă pentru toți din această toamnă:

„Am petrecut ultimele 18 luni creând platforma pentru mărcile de renume. Următorul pas logic este de a responsabiliza întreprinderile de toate mărimile. Posibilitatea de a viza segmente mai înguste și de a atinge diferite tipuri de obiective reprezintă aspecte esențiale. Dorim să oferim o soluție completă care să permită întreprinderilor de a planifica, prin interfețe automate, și atinge obiectivele pe care doresc să le realizeze.

În prezent, testăm formate orientate pe acțiune și achiziție prin API, și vom continua să o facem de-a lungul verii cu anumiți parteneri și clienți. Apoi, ne vom face disponibili la nivel global și în beneficiul tuturor agențiilor de publicitate, cel mai devreme în această toamnă.”

În plus față de formatele de publicitate actuale ale Instagram pentru filmele video, fotografii și de tip carusel, cele noi vor permite oamenilor să acționeze direct de la a vizualiza un anunț la a se autentifica pe un site internet, la a cumpăra un produs sau a descărca o aplicație. Conform Squires, abilitatea de a acționa direct de pe Instagram a fost una dintre cele mai solicitate funcții atât de către utilizatori, cât și de către agențiile de publicitate.