(P) Programul de facturare și gestiune stocuri de la AttoSoft, soluția perfectă pentru magazinele online

Un magazin online cu o ofertă bogată nu este ușor de administrat și gestionat, atunci când vorbim despre sute sau mii de produse. Actualizarea permanentă a stocurilor și prețurilor consumă timp și energie, care ar putea fi folosite de manageri la îmbunătățirea serviciilor, la obținerea unor contracte mai avantajoase cu producătorii și distribuitorii sau la promovarea în rândurile consumatorilor. Folosirea unei soluții profesionale de la AttoSoft are o serie de beneficii pentru antreprenorii din comerțul online. E-Commerce Connector este un program de facturare și gestiune stocuri ușor de utilizat, sigur, care permite o mai bună organizare a afacerii din toate punctele de vedere.

Interfațarea magazinului online la un program de facturare și gestiune stocuri

E-Commerce Connector este softul specializat care permite interfațarea magazinului online la un program de facturare și gestiune stocuri. Intuitiv și ușor de utilizat, softul destinat site-urilor de vânzări face ca datele importate și exportate necesare să poate fi inserate facil, astfel încât orice actualizare de stocuri, prețuri, promoții să fie preluată automat.

Acesta creează o linie de conexiune directă între platforma online care găzduiește magazinul și programul de gestiune intern al acestuia, respectiv ERP. Astfel, toate datele cu care operează administratorii magazinului, nomenclatoare, stocuri, prețuri, promoții, clienți și facturi sunt centralizate într-un singur loc și se actualizează în timp real în două locuri, atât în gestiunea internă, cât și pe platforma de găzduire a magazinului online. Se economisește astfel timp și energie, iar utilizatorul este scutit de introducerea datelor de două ori.

Avantajele utilizării E-Commerce Connector

Principalul avantaj al utilizării E-Commerce Connector este acela că vânzările online se procesează automat. Comenzile se procesează din momentul în care au fost lansate și merg în programul de gestiune intern, de unde se generează factura către client și se declanșează procesul de pregătire a comenzii și livrarea produselor.

Managerii magazinelor online care utilizează softul vor beneficia de rapiditatea în operarea comenzilor, ceea ce înseamnă livrare mai rapidă, organizare mai bună a etapelor și, în cele din urmă clienți mai mulțumiți, care revin cu plăcere în magazin și recomandă operativitatea și promptitudinea acestuia.

Achiziția programului E-Commerce Connector de la AttoSoft.ro se face cu licență definitivă. Utilizatorul primește electronic kit-ul de instalare. Acesta este versatil, fiind compatibil cu mai multe tipuri de sisteme de operare (aplicație executabilă Windows sau interfață API compatibilă PHP versiunea 7.x.) și platforme e-commerce (PrestaShop, Magento, Shopify, Emag Marketplace, OpenCart, Deutz, Asana ș.a.).

Programul de facturare și gestionare a stocurilor de la AttoSoft, E-Commerce Connector, se dovedește a fi soluția perfectă pentru magazinele online, oferind o serie de avantaje semnificative. Prin interfațarea magazinului online la acest program, antreprenorii din comerțul online pot simplifica semnificativ gestionarea afacerii lor. E-Commerce Connector automatizează procesele de actualizare a stocurilor, prețurilor și promoțiilor, economisind timp și energie. Mai mult decât atât, acest program permite o procesare rapidă a comenzilor, ceea ce se traduce în livrări mai rapide și clienți mai mulțumiți. Cu licență definitivă și compatibilitate cu multiple platforme e-commerce, E-Commerce Connector oferă o soluție eficientă și versatilă pentru gestionarea magazinelor online, permițând antreprenorilor să se concentreze asupra dezvoltării afacerii și îmbunătățirii serviciilor pentru clienți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.