Noile reclame Iphone

Apple lansează Noi Reclame iPhone, aducând laude caracteristicilor unice ale iPhone-urilor

Apple a lansat o nouă campanie de publicitate săptămâna trecută cu un titlu agresiv – „dacă nu este un iPhone, nu este un iPhone”. Astăzi, compania a lansat o a treia reclamă. Această nouă campanie se axează pe caracteristicile unice ale unui iPhone, care nu se regăsesc la opțiunile pentru un telefon Android.

Se adresează clar deținătorilor actuali de telefoane Android sau celor care ezită când este vorba de a alege un nou telefon. Textul titlului este evidențiat. Se axează pe experiența pe care deținătorul telefonului se așteaptă să o găsească la acesta. În timp ce Apple a introdus primul smartphone modern multi-touch, mulți producători de telefoane oferă în prezent mai mult sau mai puțin aceleași caracteristici.

Cu excepția faptului că nu reprezintă același lucru.

În timp ce compania promovează agresiv numărul incredibil de aplicații din Magazinul cu Aplicații cu „mai mult de jumătate de milion de aplicații”, și Magazinul cu Jocuri deține în prezent cel puțin 1,43 milioane aplicații. Toate aplicațiile importante sunt disponibile pe ambele platforme (Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Gmail etc.).

Acesta este motivul pentru care compania afirmă că aplicațiile disponibile în Magaziul cu Aplicații sunt „alese manual”, cu referire la procesul de depunere din Magazinul cu Aplicații. Fiecare aplicație a fost validată de către persoane reale înainte de a fi lansate în Magazinul cu Aplicații. Google se îndreaptă în aceeași direcție de asemenea, dar analiștii nu au aprobat aplicațiile care au fost depuse înainte de luna martie.

Apple pretinde că ar fi singura companie care creează hardware și software care fac ca un telefon să fie bun. Chiar dacă Google a lucrat direct cu Fabricanți de echipamente originale (OEM) terți la linia Nexus, sunt încă câteva discrepanțe între ce se poate face cu un Android și ce oferă telefonul propriu. Apple a utilizat acest argument de mai multe ori în ultimii câțiva ani, inclusiv la WWDC în 2014.

Rapoartele privind satisfacția clienților din ultimii ani demonstrează că Apple lansează produsul potrivit la timpul potrivit.