Google Manufacturer Center

Google oferă producătorilor mai mult control în ceea ce privește listarea produselor

Google a anunțat lansarea Centrului Google pentru Producători, care se vrea un instrument pentru producători de marcă în scopul de a-i ajuta în mod adecvat pe aceștia să își reprezinte propriile produse în beneficiul cumpărătorilor de pe Google.com, Google Shopping sau din cadrul altor servicii Google.

Producătorii pot încărca date despre produse cu ajutorul acestui instrument pentru a îmbunătăți listarea produselor. Datele provenite direct de la producători vor fi considerate ca fiind valide.

„Cu mai mult de 100 de miliarde de căutări pe lună, Google vine în întâmpinarea unui număr semnificativ de produse globale și de chestionare referitoare la cumpărături”, afirmă Matt Henderson de la Google. „Și cumpărătorii online așteaptă informații despre produse, cum ar fi imagini, descrieri și variante, pentru a fi cât mai adecvate, complete și consistente. Datele despre producători sunt esențiale în furnizarea acestei experiențe.”

„În plus față de acuratețea datelor despre produse, producătorii pot, de asemenea, obține cunoștințe despre produsul respectiv când prezintă datele cu privire la acesta”, afrimă Henderson. „De exemplu, aceștia vor învăța de câte ori produsele proprii apar pe Google într-un anumit interval de timp și de câte ori cumpărătorii dau clic pe aceste produse în comparație cu produse ale competitorilor din aceeași categorie”.

Producătorii pot încărca produsele proprii în cadrul Centrului pentru Producători sau, cu aprobare, prin partenerii Google Shopping, cum ar fi Salsify sau Shotfarm.

Google afirmă că producătorii ar trebui să completeze un formular cu interese, iar apoi compania va fi conștientă cu privire la etapele ulterioare.