Functii noi publicitate Twitter

Twitter oferă agențiilor de publicitate pentru aplicații pe dispozitive mobile 3 noi funcții

 

Twitter oferă advertiserilor pentru aplicații pe dispozitive mobile un card nou cu aplicații video, licitare optimizată și costuri pentru instalarea licitației. Compania a anunțat că va pregăti funcțiile în favoarea agențiilor de publicitate la nivel global în următoarele luni.

Cardul cu aplicații video permite evidențierea propriilor aplicații în cadrul reclamelor video referitor la ceea ce Twitter descrie ca fiind „o experiență de înaltă calitate” ce are ca scop atragerea de instalări de aplicații de o calitate mai bună.

Licitarea optimizată permite agențiilor de publicitate să își optimizeze ofertele proprii în funcție de instalare, în timp ce plătesc în continuare pentru fiecare clic pe aplicație. Compania subliniază acest aspect ca pe o modalitate de a reduce costurile pentru fiecare instalare și obținerea unui rezultat economic din investiție mai ridicat.

În cele din urmă, licitarea costului pentru fiecare instalare permite agențiilor de publicitate să oferteze, să optimizeze și să plătească la fiecare instalare. Twitter afirmă că acest aspect le oferă o eficientizare a costurilor și „un control maxim” pentru costul fiecărei instalări.

Twitter menționează că și vânzătorii de aplicații mobile vor fi capabili în curând să își maximizeze direcționarea unică spre utilizatorii de dispozitive mobile din cadrul aplicațiilor asociate la cel puțin un miliard de dispozitive.

Anunțurile s-au efectuat în momentul în care compania a celebrat un an de promovare a aplicațiilor pentru dispozitivele mobile. Ca parte integrantă din acest proces de celebrare, a fost lansată o nouă interfață infografică în urma eforturilor proprii în această direcție.