Google implementează extensii de fragmente structurate pentru AdWords
Google a anunțat că inițiază lansarea de extensii de fragmente structurate pentru anunțurile de tip text. Acest lucru permite agențiilor de publicitate să furnizeze informații structurate care să apară în propriile anunțuri.
Se poate alege un titlu predefinit și introduce o listă cu valori personalizate cu referire la activitățile desfășurate de dvs. Google utilizează exemplul unei mărci de hoteluri care să promoveze o proprietate de tip hotelier și să creeze un fragment structurat pentru „Facilități”.
„La începutul acestui an, am introdus fragmentele structurate dinamice”, a afirmat managerul de produse Senthil Hariramasamy. „Această extensie automată de anunțuri furnizează clienților dvs. un conținut mai pertinent pe site-ul respectiv înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Faptul că evidențiază fie o listă cu facilități în regim hotelier, fie articole de îmbrăcăminte create de firme renumite, fragmentele structurate dinamice generează anunțuri publicitare de căutare mai relevante și utile în timp ce se economisește timp și se simplifică managementul campaniei”.
„În ultimele luni, mulți dintre dvs. ați înregistrat succese extarordinare prin intermediul fragmentelor structurate dinamice”, afirmă Hariramasamy. „Și am auzit că uneori doriți să personalizați informațiile care apar în acest format”.
În acest mod apar extensiile. Google recomandă când să se utilizeze fragmentele structurate și apelurile.
În ceea ce privește modul de funcționare a extensiilor la anunțuri, AdWords afișează una sau mai multe extensii atașate la anunțul în sine când consideră că acest lucru va îmbunătăți performanța campaniei. Însă adăugarea unei extensii sau a unui grup de extensii nu garantează afișarea acestora concomitent cu anunțul.
Noua funcție va fi implementată în cadrul tuturor conturilor AdWords în următoarele săptămâni.