Studiile sugerează că volumul de e-mailuri ale comercianților nu ar trebui să constituie un motiv de teamă pe perioada Sărbătorilor

 

Yesmail deține un nou studiu cu privire la volumul mediu lunar de e-mailuri care a crescut la 46 % pentru trimestrele al treilea și al patrulea din 2014, în timp ce media indicatorului open rate a stagnat la 15 %. Între timp, media indicatorului open rate pe perioada sărbătorilor s-a modificat de la 14,2 % în 2013 la 15,1 % în 2014.

Compania afirmă că studiul sugerează că volumul crescut de pe perioada sărbătorilor din acest an nu va avea un efect negativ la nivel de angajamente.

„De la începerea școlii până la Vinerea neagră, toate sărbătorile s-au raportat la un singur aspect: o creștere în e-mailurile promoționale”, a afirmat un reprezentant Yesmail pentru WebProNews. „Deși societatea presupune că consumatorii nu iau în seamă un număr mare de e-mailuri de sărbători, comportamentul acestora demonstrează contrariul și reprezintă rezultate financiare pentru comercianți”.

Studiul a dezvăluit că optezeci și trei la sută dintre comercianți au realizat campanii de iarnă sau de sărbători în general, ceea ce înseamnă mai mult decât orice campanie specială de sărbători din anul 2014.

Începerea școlii, Vinerea neagră, Ziua recunoștinței au înregistrat indicatori open rate  mai mari în preajma sărbătorilor, în timp ce pentru Halloween, Cyber Monday și Crăciun indicatorii open rate au înregistrat o scădere în preajma sărbătorilor, ceea ce înseamnă că realizarea unei campanii mai devreme de sărbători reprezintă o modalitate mai bună pentru vânzări.

E-mailurile din perioada Crăciunului trimise în zilele de după sărbătoare au înregistrat 15,7 % în comparație cu 14,9 % pentru alte mijloace de comunicare utilizate în același scop și în aceeași perioadă de timp.