Achizitionarea unui laptop se poate dovedi a fi o sarcina dificila avand in vedere multitudinea de oferte de pe piata. In contextul pandemic prin care intreaga omenire trece, necesitatea dispozitivelor electronice a crescut.
Munca de la birou s-a mutat acasa, activitatea copiilor la scoala a trecut in online si astfel parintii s-au vazut nevoiti sa cumpere si alte laptopuri pentru a suplini nevoile fiecarui membru al familiei. La mare cautare sunt laptopurile ieftine care apartin insa unor branduri cu traditie pe piata.
Top 4 branduri de laptopuri ieftine
Toshiba este unul dintre brandurile mediocre de pe piata care a reusit sa piarda foarte mult teren in ultimii ani, in fata gigantilor din IT. Laptopurile produse in Japonia nu au reusit sa tina pasul cu tendintele actuale si astfel nu au un design mult prea stralucit si nici nu se ridica la cel mai inalt standard de calitate. In ciuda acestor minusuri, este un brand accesibil, in special celor care au nevoie de laptop pentru activitati zilnice de baza.
Lenovo este unul dintre producatorii renumiti pe piata device-urilor din intreaga lume. Un laptop nou poate depasi lejer chiar si 1000 de euro, insa exista si laptopuri second hand care pot fi cumparate cu pana la 40-50% mai putin.
Laptopuri second hand | Laptopuri ieftine | It-Sh.ro
Desi prezinta unele urme de uzura, acestea se afla in perfecta stare de functionare fiind mai mult decat suficiente pentru activitatile scolare, spre exemplu. Variantele ThinkPad sunt extrem de appreciate datorita dimensiunilor reduse si a greutatilor mici. Spre exemplu, It-Sh.ro, produsul Lenovo Thinkpad T430 Core I5-3320M, 8GB Ddr3, 128GB SSD poate fi achizitionat cu doar 1100 lei.
Dell este un alt brand cu notorietate pe piata care incearca in mod constant sa vina cu produse noi pentru a simplifica viata utilizatorilor. Din punct de vedere al calitatii, Dell este recunoscut pentru standardul inalt pe care il mentine indiferent de articolele lansate.
HP vine cu o serie variata de modele, de la cele utilizate in mediul business pana la cele pentru gaming, spre exemplu. Preturile de achizitie variaza in functie de caracteristicile fiecarui produs in parte existand astfel un model care sa satisfaca necesitatile clientilor.