Google lansează noi anunțuri publicitare de căutare dinamice
Produsul Google, Anunțuri publicitare dinamice (DSA), este prezent de trei ani încoace, dar luni Google a anunțat o reorganizare importantă. Noua versiune este disponibilă tuturor agențiilor de publicitate.
Anunțurile publicitare caută și indică site-ul dvs., dar și reorganizează conținutul acestuia în categorii recomandate pentru direcționarea propriilor anunțuri publicitare. Aceste categorii sunt personalizate în funcție de produsele și serviciile relevante. Acestea includ exemple de căutări pe care le aveți în vizor, textele anunțurilor publicitare care vor apare și paginile de prezentare.
„DSA vă va ajuta să adresați clienților dvs. informațiile adecvate, chiar în momentele în care aceștia le caută – fără a mai fi nevoie de administrarea cuvintelor-cheie”, explică managera principală pentru produse AdWords, Jen Huang. „Utilizând tehnologia web de căutare organică pe Google, DSA indică site-ul web în scopul de a identifica ce anunțuri publicitare se afișează la căutare. Dacă o acțiune de căutare este relevantă pentru conținutul de pe site-ul dvs., Google va crea automat un anunț publicitar ca să participe în cadrul procesului de căutare.
Titlurile anunțurilor publicitare și paginile de prezentare sunt generate pe baza produselor și serviciilor pe care le oferiți și a ceea ce caută diferite persoane. Aceste anunțuri publicitare bine direcționate completează, de asemenea, campaniile AdWords prin adăugarea de valoare acțiunilor de căutare relevante care nu se regăsesc printre cuvintele-cheie existente.”
„Acum, există o modalitate și mai puternică pe care o puteți utiliza pentru a vă adresa clienților dvs.”, afirmă managera. „În plus față de căutarea și indicarea site-urilor dvs., DSA organizează în prezent conținutul site-ului promovat în categorii recomandate pentru direcționarea propriilor anunțuri publicitare. Aceste categorii sunt personalizate în funcție de produsele și serviciile relevante, ca de exemplu „Mobilă”, și generează doar anunțuri publicitare pentru rezultatele de căutare la care aveți pagini de prezentare relevante. Fiecare categorie poate fi, de asemenea, îmbunătățită pentru a afișa mai multe categorii suplimentare și mai specifice”.
Recomandările sunt realizate pe baza performanței cuvintelor-cheie existente care au ca scop căutări similare.
Conform Google, în doar 10 minutele de la demararea noii campanii, putem observa rezultate pozitive.