Amino adună 6,5 milioane de dolari americani pentru a forma comunități mobile.
Amino, o întreprindere nou-creată, care a dezvoltat 41 de aplicații pentru comunități mobile (până în prezent), anunță că a adunat 6,5 milioane de dolari americani în cadrul finanțării din Seria A.
Anderson a afirmat că „un număr surprinzător de interese și subiecte de interes populare pur și simplu nu au niciun fel de prezență a comunității pe dispozitivele mobile”.
Comunitățile companiei acoperă subiecte de interes vaste, ca Mâncăruri și Muzică, dar și altele specifice, cum ar fi: League of Legends și Swifties. Anderson, co-fondator și director executiv, a afirmat că atenția se concentrează pe atingerea grupului-țintă de utilizatori adolescenți. Acesta a adăugat că în ultimul an, perioada de timp petrecută de un utilizator obișnuit în cadrul „comunităților Amino cele mai vaste” a crescut de la 20 la 40+ de minute pe zi.
Aplicațiile Amino sunt, în prezent, disponibile atât pe Android, cât și pe iOS. Compania accelerează acum viteza cu care vrea să lanseze noile comunități, cu 25 la număr create în acest an.
Seria A a fost administrată de Venrock, cu participarea investitorului anterior, Union Square Ventures.
„Comunitățile au reprezentat întotdeauna o parte esențială a Internetului, de la BBS-uri, la Usenet și la forumuri online”, a afirmat Pakman în cadrul unei afirmații expediate pe e-mail. „Din moment ce atenția tinerilor și a generației millennnial (= născuți între anii 1982 și 1994) se deplasează de la mijloacele de comunicare tradiționale și la dispozitivele mobile, am fost atrași de atenția constantă a companiei Amino asupra comunităților cu interes numai pentru dispozitivele mobile.”
Anderson a afirmat că finanțarea va permite companiei Amino să își extindă propriile echipe de dezvoltare, vânzare și marketing.