Facebook are o nouă opțiune de promovare a clipurilor video care percepe bani de la agențiile de publicitate după numai 10 secunde de vizualizare
Ce înseamnă o „vizualizare” video pe Facebook? Pentru clipurile video obișnuite, Facebook va acorda o vizualizare oficială dacă clipul este privit pentru trei secunde. Pentru reclamele video, „o vizualizare” reprezintă o opinie pentru agențiile de publicitate.
Structura reclamelor video de pe Facebook presupune taxarea agențiilor de publicitate pentru fiecare opinie pe care o primește reclama respectivă. Și cum Facebook utilizează rularea automată în cadrul secțiunii News Feed, tot ceea ce trebuie să facă cineva este să deruleze cursorul peste reclamă și agențiile de publicitate sunt taxate.
Ca vânzător de produse, este ușor de văzut motivul pentru care nu este o situație ideală. Nu există nicio posibilitate de a ști dacă „opinia” respectivă echivaleză într-adevăr cu orice timp de vizualizare – sau pur și simplu cu o imagine când cineva rulează rapid cursorul peste acea reclamă.
Astăzi, totul se schimbă, din moment ce Facebook a făcut un joc îndrăzneț pentru a atrage atenția potențialelor agenții de publicitate video.
Wall Street Journal relatează că agențiile de publicitate vor fi acum capabile să aleagă o altă structură de plată – una care să le permită să plătească doar când clipurile acestora sunt vizionate pentru cel puțin 10 secunde.
Zece secunde reprezintă o durată mare de timp când este vorba despre postări pe mijloacele de comunicare sociale.
Dar Facebook, la confirmarea raportului, afirmă că noua opțiune de zece secunde nu este ideală, conform propriei opinii.
Desigur, opțiunea de promovare de 10 secunde poate avea drept rezultat o taxare mai mare a agențiilor de publicitate pe durata fazei de vânzare. Și probabil, asta este ceea ce vrea Facebook.
Dar când ne gândim la acest aspect, agențiile de publicitate pot beneficia de vizualizări de cinci până la nouă secunde pe reclamele video și să nu fie taxate. Iar dacă cineva vizionează un clip video de promovare mai mult de 10 secunde, cel puțin știe că a acordat o reală opinie.
Comparativ cu YouTube, pe Facebook este mult mai ușor de evitat reclamele de promovare video – pentru moment. Facebook investește mult mai mult în conținut care găzduiește mai bine promovarea prin mijloace video.
De asemenea, Twitter a definit propria structură de reclame video de curând. Compania tocmai ce a introdus derularea automată și va taxa doar acele agenții de publicitate care promovează o reclamă video când este vizibilă complet (nu cea care este blocată sau acoperită în partea de sus din capăt de derularea cursorului unui utilizator) și când este vizionată pentru cel puțin trei secunde.