Schimbarea furnizorilor de bandă largă în Regatul Unit se dovedește a fi mai ușoară decât se credea
Vești bune pentru cei care vor să schimbe furnizorii de bandă largă mobilă, din moment ce Ofcom a anunțat că pașii necesari pentru a face marea schimbare sunt mult mai facili pentru consumatori începând cu această săptămână.
Conform anunțului efectuat de compania Ofcom, un nou proces denumit „one touch” va plasa responsabilitatea în ceea ce privește banda largă mobilă sau fixă asupra companiei la care alegeți să vă mutați.
Acest lucru înseamnă că pentru persoana care alege să schimbe furnizorul de bandă largă mobilă procesul va fi mai ușor, deoarece în trecut ar fi trebuit ca aceasta să contacteze furnizorul actual pentru a obține anumite detalii și a necesita un transfer. Era nevoie de foarte mult timp și era inutil. Noile planuri plasează activitatea cea mai asiduă asupra furnizorilor vechi și actuali, obligându-i să comunice în favoarea dvs. și să obțină toate detaliile necesare de care au nevoie unii de la ceilalți, fără să vă mai implice în acest proces. Tot ceea ce trebuie să faceți este să răspundeți printr- o scrisoare de confirmare în care să specificați schimbarea furnizorului de bandă largă.
Furnizorii trebuie să dețină consimțământul fiecărui utilizator de a schimba furnizorul de bandă largă pentru protecția împotriva „transferului abuziv al consumatorilor la un alt furnizor” – caz în care furnizorul de bandă largă al unui consumator este schimbat fără știrea sau consimțământul acestuia din urmă.
Această modificare va face o reală diferență pentru consumatori și va încuraja mai multe persoane să beneficieze de această competiție acerbă privind piețele de bandă largă mobilă și fixă.