Se pare că Facebook dorește, în mod esențial, ca întreprinzătorii să considere paginile sale ca fiind site-uri in adevaratul sens al cuvantului. Compania a introdus caracteristicile noii pagini pentru dispozitivele mobile cu scopul de a-i determina pe administratori să furnizeze informațiile pe care oamenii le caută, ajutându-i să comunice cu clienții și să își atingă obiectivele.
Caracteristicile includ butoane noi și mai evidente, referitor la Apelul la acțiune, noi secțiuni și un nou format.
PAGINILE DE FACEBOOK DEVIN MAI FAVORABILE AFACERILOR
În prezent, întreprinzătorii pot, de asemenea, răspunde în mod public comentariilor. Când întreprinzătorul răspunde în mod privat, comentariul afișează o notă pe care a realizat-o întreprinzătorul, astfel încât să nu pară că acest comentariu este ignorat. Utilizatorii au opțiunea de a bloca mesajele private de la întreprinzători. Paginile care „dețin o capacitate mai mare de răspuns” la mesajele private (răspund la 90 % dintre acestea și au un interval de timp mediu de mai puțin de cinci minute) vor primi o medalie „Capacitate mai mare de răspuns la mesaje” la profilurile acestora.
De la lansarea acestor caracteristici, Facebook a lansat un ghid pentru administratorii Paginii cu anumite sfaturi despre cum să beneficieze de pe urma acestora.
Cele mai noi caracteristici reprezintă un aspect mai benefic decât rezolvarea întrebărilor și problemelor clienților, înseamnă chiar extinderea funcționalității sub formă de site internet.
Noile butoane Apel la acțiune sunt mai mari și mai strălucitoare. Apar în mod direct sub fotografia de copertă a Paginii, fiind în mod semnificativ mai evidente, și îi inspiră și pe utilizatori să colaboreze cu un întreprinzător pe baza unui anumit obiectiv.
În plus, Facebook testează noile butoane Apel la acțiune – Sunați acum, Expediați mesaj și Contactați-ne.