Indiferent ca-ti plac sau nu, slide-urile sunt extrem de populare atunci cand discutam despre ecommerce si despre metode utile de a te adverta. Unii se simt agasati de slide-uri, altii le dau importanta cuvenita, insa ce plugin-uri de slide poti sa folosesti pentru a beneficia de efecte maxime? Haideti sa vedem cateva dintre acestea compatibile cu WordPress-ul.
- In primul rand, merita mentionat Meta Slider, unul dintre cele mai populare plugin-uri pentru slide-uri compatibile cu WordPress. Se configureaza extrem de usor printr-un simplu upload de imagine, ca mai apoi sa inserezi shortcode-ul in fereastra unde vrei sa ruleze slide-ul respectiv.
- Huge-IT Slider este un al doilea exemplu in acest sens, fiind extrem de intuitiv, de asemenea. Ceea ce este frumos in legatura cu Huge-IT Slider este ca poti amesteca elemente media de mai multe tipuri, cum ar fi video, jpeg, sound, etc.
- Un nou venit intr-o astfel de lista este Soliloquy Lite, un plugin ce foloseste acelasi principiu ca majoritatea pluginu-urilor din zilele noastre, si anume copy-paste de shortcode generat. Usor de folosit si cu un meniu simpatic.
- Meteor Slides, nu este chiar cel mai performant dintre plugin-urile din categoria lui, venind la pachet numai cu functiile de baza, insa destul de util daca nu esti profesionist, deci, nu ai nici pretentii prea mari.
- Cyclone Slider 2 este varianta light a aceluiasi Cyclone Slider platit. Bineinteles ca nu va acoperi functiile performante ale variantei sale premium, insa pentru cei ce nu isi doresc performanta, se prezinta ca fiind o varianta chiar mai buna decat Meteor Slides.
- Ultimul exemplu in acest sens il constituie Master Slides, unul dintre cele mai bune si intuitive plugin-uri pentru slide-uri. Tot ce trebuie sa faci este sa drag&drop, venind astfel in sprijinul celor ce nu dispun de cunostinte extrem de stabile in domeniu, insa isi doresc ca de pe urma lor sa rasara ceva cu iz profesionist.
Internetul este plin de astfel de plugin-uri in zilele noastre, iar acest lucru nu poate sa fie decat unul bun, intrucat cu cat avem mai multe variante din care sa alegem, cu atat concurenta va fi mai mare si preturile ceva mai mici, intre competitori. In 2016, daca iti doresti cu adevarat sa faci un magazin online (nu foarte stufos, ce-i drept), si nu ai resurse banesti suficiente, poti sa folosesti ceea ce-ti ofera gratuit internetul. Desigur, vor exista anumite clauze la mijloc, insa vei avea satisfactia ca ti-ai atins scopul si ca vei fi facut ecommerce cu bani putini spre deloc.