Paginile Facebook devin magazine online
În prezent, Facebook testează magazine cu butoane de tip „cumpără” pe paginile Facebook pentru întreprinderi selecte, conform unui raport de la Buzzfeed. Butoanele permit utilizatorilor să își completeze „experiența totală în cumpărături” în cadrul Facebook „de la descoperirea produsului până la verificarea acestuia”.
Nu este pentru prima dată când Facebook a dezvăluit modul de funcționare a cumpărăturilor. De fapt, compania a anunțat pentru prima dată un buton de cumpărare cu un an în urmă, iar recent, adică luna trecută, Shopify a anunțat un test beta extins în acest sens.
„Butonul de cumpărare le permite consumatorilor să achiziționeze ușor articole pe care le văd pe paginile News Feed sau altele, fără a se deloga de la contul de Facebook. Astfel, achiziționarea de produse este un proces care se desfășoară în condiții de siguranță și securitate, iar consumatorii pot alege opțional să își salveze informațiile personale privind cumpărăturile pe Facebook pentru activități de același gen în viitor. Acest aspect face ca procesul de achiziționare să devină mai facil, în special de pe dispozotivele mobile.”, afirmă Satish Kanwar de la Shopfy.
Cu alte cuvinte, Facebook devine o destinație de cumpărare în mai multe sensuri, nu numai unul, cu competitori ca Pinterest și Twitter. Ambele companii au dezvăluit recent funcții majore privind comerțul online.
Miercuri, Google, cel mai mare competitor al Facebook în ceea ce privește costurile de marketing, a lansat, de asemenea, o serie de funcții de marketing referitoare la procesul de achiziționare.
Întotdeauna, Facebook testează numeroase funcții. Miercuri, am vizualizat alte câteva, printre care un nou buton View Insights pentru Pagini, care le permite acestora să vadă cât de bine se remarcă anumite postări, iar butonul pentru filme video „Watch Later” le permite utilizatorilor să salveze filme pentru a le viziona ulterior.