O să vedem mai multe articole de tipul Instant Articles pe Facebook
În mai, Facebook a dezvăluit inițiativa sa referitor la funcția Instant Articles – de fapt, un program care să obțină publicații semnificative ca New York Times, NBC News și The Atlantic – și să permită aplicației Facebook să găzduiască conținutul acestora.
De atunci, Facebook a publicat o serie de articole originale de acest tip. Acum, este momentul să se intensifice rata de apariție.
The Wall Street Journal menționează sursele omniprezente familiarizate cu acest aspect care afirmă că putem începe să remarcăm mai multe articole de acest tip pe ecranele în miniatură cel mai devreme în această săptămână.
The Wall Street Journal:
„The New York Times este gata să publice aproximativ 30 de articole pe zi direct pe pagina de Facebook News Feed și Atlantic este gata să dezvăluie cât mai mult conținut prin acest program”, afirmă marea majoritate a persoanelor. Ambele publicații sunt gata să publice cel mai devreme începând de joi, dar mai așteaptă până când Facebook este gata. NBC News planifică să posteze între 30 și 40 de articole pe zi la flux în următoarele zile, una dintre persoanele familiarizate cu acest aspect întrebând:
„Ce sunt aceste Instant Articles mai exact?”
Facebook a afirmat că reprezintă „o experiență rapidă și interactivă în citirea de articole de pe News Feed” și „un instrument pentru editori pentru a crea rapid și interactiv articole pe Facebook”, în timp ce le permite deținerea „controlului asupra textelor, experienței de brand și oportunităților monetare”.
De fapt, noii parteneri permit aplicației Facebook să publice conținutul acestora care se va încărca pe Facebook – ceea ce înseamnă că utilizatorii nu vor călători până la sediul The New York Times ca să citească articolul respectiv. Cum afectează acest aspect traficul refferal? Nu ar trebui să îl afecteze, cel puțin conform Facebook.
„Funcția Instant Articles se afișează în aplicația Facebook, astfel încât cititorii nu mai sunt redirecționați la site-ul editorului. Facebook a colaborat cu editorii și comScore pentru a permite vizualizărilor funcției Instant Articles din aplicația Facebook să fie incluse în analiza traficului care se ia în calcul de la editorii originali, astfel cum se procedează și pe Internetul mobil, a specificat compania.
Facebook afirmă că există o rată de Instant Articles de 10 ori mai rapidă spre deosebire de articolele clasice de pe Internetul mobil. În mod curent, apar numai în cadrul aplicației iOS a Facebook.
În ceea ce privește câștigurile, editorii își pot vinde propriile anunțuri și pot păstra 100 % din câștigurile din vânzări sau pot lăsa Facebook-ul să o facă pentru ei și câștigurile să se împartă în proporție de 70/30. Cei nouă parteneri inițiali ai Facebook-ului cu această inițiativă sunt: The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel și Bild.