Cu mai mult de 400 de milioane de utilizatori, Dropbox este în uz pentru mai mult de 8 milioane de angajati
Dropbox sărbătorește a opta aniversare prin dezvăluirea unei serii de statistici, inclusiv a faptului că a depășit 400 de milioane de utilizatori înregistrați. Conform afirmațiilor companiei, utilizatorii fac uz de Dropbox la serviciu în peste 8 milioane de companii. De asemenea, se utilizează sigur 100 000 conturi Dropbox pentru clienții Business.
„De opt ani de zile de când Drew Houston a prezentat aplicația sa Y Combinator în vara anului 2007”, un reprezentant Dropbox a afirmat într-un e-mail: „Astăzi, Dropbox este bucuroasă să vă anunțe că acum sunt mai mult de 400 de milioane de utilizatori înregistrați. Acum sunt aproximativ 50 de țări în toată lumea în care cel puțin 1 milion de indivizi dețin conturi Dropbox”.
„Deși a început ca o modalitate de a oferi un acces simplu și sigur la fișierele acestora oricând, oriunde, astăzi Dropbox a devenit un loc în care persoanele creează lucruri minunate împreună”, s-a afirmat. „Există o schimbare în modul în care oamenii utilizează produsele noastre: peste un sfert dintre utilizatori folosesc Dropbox pentru a crea, distribui și colabora în legătură cu diferite conținuturi”.
Conform companiei, utilizatorii sincronizează 1,2 miliarde de fișiere zilnic, creează peste 100 000 de fișiere distribuite noi și link-uri la fiecare oră și câștigă 4 000 de editări la fiecare secundă.
„Când s-a lansat prima dată Dropbox pentru Business, companiile au utilizat Dropbox în primul rând pentru accesul facil activ și funcția de back-up. Dar, în ultimii doi ani, s-a remarcat o utilizare sporită a Dropbox.”, a afirmat reprezentantul companiei. „Astăzi, companii ca National Geographic utilizează Dropbox pentru a împărtăși mii de imagini cu rezoluție mare din locuri vaste de la mare depărtare cu editorul propriu de fotografii în Washington D.C. și Under Armour utilizează Dropbox pentru a face schimb de fișiere vaste de proiectare cu partenerii de producție din Asia, mărind viteza de producție și reducând durata care este necesară pentru a aduce noi tendințe pe piață.”