Daca treaba voastra este sa instrumentati campanii de marketing online, probabil ca ati auzit pana acum de fantasticul soft numit MailChimp, un ajutator pe masura pretentiilor fiecaruia. De altfel, noi credem ca nu ai cum sa fii un bun marketer de online daca nu folosesti acest software. Nici nu trebuie sa fii extrem de bine cunoscator intr-ale meseriei ca sa poti folosi MailChimp, intrucat acesta este un soft de marketing online (acronimul sau fiind EMS), extrem de usor de folosit si usor de invatat, de asemenea. Optiunile sale sunt intuitive si folositoare, intrucat va ofera posibilitati de trimitere felurite dar si multe template-uri numai bune de folosit.
La ce anume te ajuta MailChimp? Daca este in cautarea unui soft care sa te ajute creare de newslettere pentru clientii tai sau de ce nu, pentru posibilii tai clienti, iata ca ai gasit varianta numai buna pentru tine. Se stie ca existenta unui serviciu de newsletter incorporat in structura ta ecommerce este imperioasa si ca toti marketerii dar si toti developerii au in vedere acest aspect. Nu ai cum sa iti construiesti un magazin online, sa te advertezi corespunzator pe canalele de socializare fara sa iei in calcul si aceasta metoda. Intr-o lume in care e-mail-ul vine instant atat pe laptop cat si pe smartphone sau pe tableta, tu trebuie sa fii printre cei despre care clientii tai citesc zilnic sau macar periodic.
Astfel, MailChimp te mai ajuta, pe langa optiunile avansate pe care ti le ofera atunci cand vine vorba despre trimiterea newsletter-elor instante catre clientii si fanii tai, la tinerea in frau a rezultatelor pe care le obtii in campanii si la evidenta raspunsurilor pe care le primesti din partea clientilor. Orice marketer bun va sti cat de important este feed-back-ul clientilor si ca acesta poate, de cele mai multe ori sa influenteze buna derulare a afacerii tale online.
Si, pentru ca e reprezinta motorul lumii, haideti sa discutam si despe bani. MailChimp este un software, in general gratuit. Ce inseamna in general gratuit? Ei bine, in varianta lui gratuita iti ofera un mailing list de maxim 2000 de contacte, ceea ce se poate dovedi suficient in cazul afacerilor mici. Daca cumva intentionati sa va dezvoltati peste aceasta lista, va trebui sa incepeti sa-l platiti, insa nu inainte de a va juca un pic cu optiunile lui si de a decide daca MailChimp este, intr-adevar ceea ce va doriti. Apoi, cel mai probabil ca odata ce veti creste peste 2000 de contacte, plata unui astfel de serviciu nu va mai constitui o problema, ci mai de graba va deveni chiar un must.