ADOBE LANSEAZĂ NOUA PLATFORMĂ PUBLICITARĂ PROGRAMMATIC
Adobe a anunțat că lansează ceea ce se numește cea mai avansată platformă publicitară globală programmatic din industria de marketing, în mod specific pentru agențiile de publicitate și editorii care utilizează produsele Adobe Marketing Cloud.
„Această platformă oferă un nou nivel determinat de date personalizat, transparent și eficient de achiziționare și furnizare de anunțuri publicitare în scopul de a consolida performanța privind anunțurile publicitare și profiturile din cadrul canalelor de comunicare”, a afirmat un reprezentant al companiei în beneficiul WebProNews.
Noua platformă automată este implementată de Adobe Media Optimizer și permite agențiilor de publicitate un control automat asupra anunțurilor publicitare la căutare, afișare și mijloacelor de comunicare sociale în cadrul schimburilor și rețelelor mass-media din Google, Facebook, Yahoo, Rubicon Project, Index Exchange și altele.
„Agențiile de publicitate continuă să se lupte cu fragmentarea procesului publicitar programmatic și absența transparenței”, afirmă într-o postare de blog Justin Merickel din partea companiei Adobe. „Această nouă platformă furnizează o totală transparență cu privire la costurile din cadrul mijloacelor de comunicare, performanța publicitară și profituri prin angajamentul clientului de a nu arbitra niciodată sau de a ascunde tarife. Integrarea conectată cu Adobe Analytics și Adobe Audience Manager permite ca agențiile de publicitate să acorde posibilitatea acestora de a valorifica datele în cadrul segmentelor de audiență cu targetare granulară. Capacitățile creative dinamice permit agențiilor de publicitate să utilizeze imagini, înregistrări video și alte resurse din cadrul Adobe Creative Cloud în scopul de a furniza un conținut adecvat în beneficiul utilizatorului potrivit la momentul oportun.”
De asemenea, Adobe a anunțat oferta de tip programmatic pentru editorii din mass-media prin intermediul Adobe Primetime (în versiune beta).