Miercuri, Google a anunțat că va dezvolta Editorul de rapoarte pentru AdWords în viitoarele luni. Acesta este un nou instrument care permite agențiilor de publicitate să construiască tabele și grafice personalizate care pot fi segmentate, sortate și filtrate după caz.
În cadrul acestui instrument, există opțiunile de glisare și fixare care permit sortarea, filtrarea și „pivotarea” datelor pentru a vă ajuta să vă axați pe informațiile adecvate. De asemenea, puteți vizualiza datele în diagramele cu structură radială, graficele-bară și graficele liniare și aplica segmentările dorite pentru a analiza datele cu „varietate mai fină”, cum o denumește Google.
„Pornirea în această direcție cu Editorul de rapoarte este facilă”, afirmă Jon Diorio, managerul Grupului de Produse pentru AdWords Google. „De exemplu, pentru a analiza performanța în cadrul dispozitivelor, doar glisați și fixați indicatorii și dimensiunile pe care le doriți în tabelul sau graficul dvs. Vă puteți uita la indicatori ca impresii, clicuri și conversii și apoi să adăugați dimensiuni ca dispozitiv și campanie sau adăuga un grup pentru a segmenta ulterior datele necesare.”
„Vizualizarea datelor într-un grafic poate determina ca datele dvs. să fie mai ușor de manipulat”, afirmă Diorio. „Graficele pot dezvălui rapid direcțiile de performanță care pot fi omise lavizualizarea numerelor și atât. Acum, puteți crea instantaneu un grafic cu structură radială, un grafic-bară sau unul liniar pentru a acoperi indicațiile extrem de importante. Doriți să încercați o vizualizare diferită? Necesită doar un clic pentru a comuta rapid între diferite tabele și grafice. Ca și tabelele, puteți salva și distribui graficele dvs. și pe cele ale altor persoane sau le puteți rula constant”.
Așa cum am specificat anterior, acest lucru se întâmplă în viitoarele luni, deci probabil nu veți avea acces la noul instrument imediat. Google menționează că veți ști când îl puteți utiliza, și anume când vedeți noua filă cu Rapoarte în contul dvs.