Noua caracteristică Facebook – Cumpără și Vinde
Se pare că Facebook mai testează o altă caracteristică care vă va ajuta să o transformați mai mult într-o destinație comercială online. Știm totul despre butonul de cumpărare, dar a fost identificată o nouă caracteristică care afișează opțiunea „Cumpără și vinde” în partea stângă a meniului sub butonul „Salvează ”.
SocialTimes relatează că noua caracteristică este testată în orașul Auckland din Noua Zeelandă. Un click pe această opțiune vă trimite pe o pagină pentru oraș care listează categorii diferite, printre care secțiunea „ce este popular în jurul nostru” și un loc pentru „activitate recentă”. De asemenea, există o filă pentru „Vânzările dvs.” și un loc pentru a căuta diverse lucruri.
Nu este clar la ce nivel extins se testează sau dacă Facebook intenționează să o dezvolte.
Aceasta ar constitui una dintre caracteristicile multiple pe care Facebook le încearcă pentru a se perfecționa în a vinde lucruri.
Mai devreme în această lună, anumite vești menționează că Facebook testează noi magazine cu butoane de cumpărare pe Paginile de Facebook pentru a selecta întreprinzătorii. Butoanele le permite utilizatorilor să continue „întreaga experiență de cumpărare” în cadrul Facebook „de la descoperirea unui produs la verificarea acestuia”.
Luna trecută, Shopfy a anunțat că propriii comercianți ar putea începe să utilizeze Butonul de cumpărare de pe Facebook.
Din moment ce Facebook continuă să ofere mai multe opțiuni pentru comerțul online, mijloacele de comunicare socială continuă să se dezvolte mai rapid decât orice alt canal pentru traficul internet care vizează comerțul electronic.