Facebook a anunțat o nouă ajustare în cadrul propriului algoritm pentru Fluxurile de știri (= News Feeds) care, presupune modalitatea prin care persoanele ascund propriile povești de viață. Actualizarea reflectă un grup restrâns și specific de utilizatori.
Facebook explică într-un anunț:
Multe dintre persoane aleg să ascundă din poveștile care nu le plac, dar majoritatea o fac doar ocazional. A ascunde ceva este de obicei un indiciu semnificativ că cineva nu a dorit să vadă o anumită postare. De asemenea, există și un grup restrâns de persoane pe Facebook care ascund un număr mare de povești în propriile Fluxuri de știri. De fapt, unele persoane ascund aproape orice postare în Fluxurile de știri, chiar și după ce au apreciat pozitiv sau comentat pe baza postărilor. Pentru acest grup de persoane, „a ascunde” nu este un semnal atât de negativ și, de fapt, ei pot dori încă să vadă povești similare celor pe care le vor ascunde în viitor. Pentru a face o treabă mai bună în a deservi acest grup restrâns, am realizat o mică actualizare a Fluxurilor de știri astfel încât, numai pentru acest gen de persoane, nu mai considerăm că „a ascunde” este atât de semnificativ ca înainte. În consecință, acest grup de persoane a început să vadă mai multe povești pe Pagini și mai mulți prieteni cu care acum sunt conectați mai mult ca înainte. Global, această ajustare îi ajută pe cei din acest grup să vadă mai multe dintre poveștile de care sunt interesați.
Facebook afirmă că nu se așteaptă ca Paginile să înregistreze modificări în distribuire, dar este posibil ca aceștia să vadă o îmbunătățire metrică a Poveștilor ascunse (= Hides) în ceea ce privește propriile informații. Acest aspect se întâmplă din cauza unui grup restrâns de utilizatori ascunzând o mulțime de povești care va începe să vadăă un număr și mai mare de povești, ceea ce înseamnă că probabil vor continua să ascundă un procentaj semnificativ dintre acestea.
Facebook anunță care sunt Paginile din propriile Informații care pot ascunde numărul de persoane la care ajung acestea, dar, din cât se pare, noua actualizare nu va produce daune însemnate în acest sens.
Vești bune pentru Paginile care distribuie multe conținuturi: persoanele interacționează cu link-uri mai mult pe Facebook, conform unui studiu recent de la Adobe.