Miercuri, Facebook a dezvăluit câștigurile pe trimestrul al doilea. Printre subiectele principale de discuție din cadrul teleconferinței în curs, s-au numărat creșterea economică și posibila monetizare a Mesageriei.
În ceea ce privește creșterea, produsul este acum la dispoziția a până la 700 de milioane de utilizatori. Pentru a oferi o altă perspectivă, Twitter are doar 316 milioane de utilizatori activi în fiecare lună.
Potrivit afirmațiilor lui Mark Zuckerberg, Messenger reprezintă un contribuabil important la cele 46 de minute pe zi în medie pe care le petrec oamenii printre produsele Facebook, neincluzând cei 800 de milioane de utilizatori pe WhatsApp. În ultimele 6 luni, Facebook a realizat îmbunătățiri ale performanței aplicațiilor proprii, inclusiv Messenger, care, conform spuselor lui Zuck, le permite oamenilor să expedieze mesaje cu până la 20 % mai rapid în timp ce aplicația începe să funcționeze de două ori mai repede ca înainte.
De asemenea, compania a observat că „virtual, toți” utilizatorii Mesageriei utilizează News Feed. Cu alte cuvinte, nu există aproape nimeni care să utilizeze doar Mesageria, nu și aplicația Facebook în sine.
Întreprinzătorii sunt foarte conștienți de jocul pe care Facebook l-a jucat cu News Feed. S-au obișnuit să fie capabili de a avea fani gratuit, dar ne-am confruntat la un moment dat cu realitatea dură, adică aceștia ar fi început să plătească sume mai mari pentru a obține un număr mai mare de fani (care, chiar au indicat explicit că doreau să primească conținut de la acele Pagini).
Va trebui să așteptăm să vedem la ce alte lucruri lucrează Facebook, inclusiv Messenger. Produsul a devenit recent disponibil oricui printr-un număr de telefon, generând o potențială creștere a numărului celor care nu utilizează Facebook. De asemenea, are o nouă caracteristică care le permite oamenilor să trimită bani unul altuia, iar compania se presupune că lucrează la o aplicație – un asistent personal orientat pe cumpărături în cadrul Mesageriei.