Linkedin afirmă că se va opri din expedierea în masă a e-mailurilor către dvs.
Două lucruri sunt adevărate despre e-mailurile de pe Linkedin. În primul rând, că orice companie care expediază e-mailuri automate, există o modalitate de dezabonare și/sau reducere a volumului.
Desigur, nu oricine are timp pentru acest lucru, ceea ce mă determină să menționez al doilea lucru despre e-mailurile de pe Linkedin – sunt chiar multe.
Linkedin știe că aceasta este o glumă. De ce este mai greu să te ascunzi? De Linkedin sau de Agenția Națională de Securitate?
Acest aspect este pe cale să se schimbe, dacă e să dăm crezare celor de la Linkedin.
Conform Linkedin, consolidarea invitațiilor de conectare și a actualizărilor de grup, printre alte lucruri, au ajutat la reducerea volumului de e-mailuri pe care le expediază cu până la 40 %. Cum se poate observa această diferență?
Desigur, trebuie să fim cinstiți cu Linkedin. Da, a fost puțin dificil cu butonul de expediere pentru mulți ani, dar se mai poate lua în considerare și următoarele:
„Dorim, de asemenea, să vă reamintim că furnizăm posibilitatea de a ține sub control ce e-mailuri doriți să primiți la o anumită frecvență. Toate e-mailurile dvs. au un link de dezabonare în josul paginii, și puteți vizita pagina cu Setări pentru a administra experiența cu e-mailurile după dorința fiecăruia.”
„De asemenea, dorim să vă reamintim” că aceasta este modalitatea prin care Linkedin afirmă „Hei, opriți-vă din lamentare și acordați cinci secunde pentru a actualiza setările personale cu e-mailurile”.
Oricum, există o soluție pentru casuța personală de e-mailuri.