În februarie, Google a anunțat lansarea funcției recente, „Adrese URL actualizate”, pentru anunțurile AdWords care permite companiilor de publicitate să micșoreze perioada de timp dedicat administrării funcțiilor de actualizare a căutării, pe durata reducerii perioadelor de stagnare și încărcare a propriilor site-uri Internet. De asemenea, reprezentanții Google anunță parametri recenți de tip ValueTrack care permit noi vizualizări ale anunțurilor.
Termenul-limită pentru actualizarea adreselor URL este 1 iulie 2015, iar Google le reamintește companiilor de publicitate acest aspect.
Astfel cum menționează Google în februarie, în ceea ce privește adresele URL de destinație vechi, acestea necesită o actualizare de câte ori se dorește ajustarea activității de căutare, ceea ce determină o reexaminare a întregii adrese URL și cauzează oprirea rulării anunțurilor pe durata procesului. Adresele URL actualizate permit accesarea zonei din pagina de prezentare și accesarea funcției de urmărire a informațiilor în mod separat, astfel încât să se poate realiza actualizarea funcției de căutare a contului, campaniei sau grupului de publicitate fără a reseta statusurile cu anunțuri.
Google recomandă tuturor companiilor de publicitate să utilizeze funcția Adrese URL actualizate în adresele URL de destinație, începând cu 1 iulie 2015. Dacă nu utilizați parametri de căutare în adresele URL de destinație sau se utilizează numai auto-tagging, puteți aștepta auto-actualizarea de la 1 iulie 2015.
Google recomandă adăugarea parametrilor recenți ValueTrack la șabloanele de căutare, utilizând actualizarea avansată, menținând rularea anunțurilor pe durata editărilor funcției de căutare, utilizând șabloanele de căutare recent distribuite și actualizarea avansată și șabloanele de căutare distribuite dacă se realizează actualizări frecvente ale funcției de căutare în cadrul contului personal.