Un milion de persoane au publicat un text pe LinkedIn
LinkedIn a anunțat că a depășit pragul de un milion de editori. A început prin a lăsa pe oricine să utilizeze platforma proprie de editare din luna februarie a anului trecut.
Compania afirmă că peste un milion de editori unici au publicat peste 130 000 de texte pe săptămână, și că aproximativ 45 % dintre cititori se află pe poziții superioare din industrii reprezentative, cum ar fi manageri, vicepreședinți și directori executivi. Postarea de texte în medie ajunge acum la profesioniști din 21de industrii și 9 țări.
Luna trecută, LinkedIn a lansat o nouă versiune a aplicației de citire a știrilor Pulse, ceea ce a presupus utilizarea rețelei LinkedIn și a celor înscriși în cadrul acesteia la determinarea conținutului ce trebuie afișat.
Vânzătorii își concentrează din ce în ce mai mult atenția asupra rețelei sociale profesionale. Un studiu recent al unui Analist în Mijloace de comunicare sociale a avut drept scop modalitatea prin care vânzătorii utilizează mijloacele de comunicare socială pentru a-și dezvolta afacerile. Nu s-a axat doar pe rețeaua LinkedIn, dar există multe semnale în interior care ilustrează o concentrare sporită pe această rețea de-a cursul timpului. Când s-a permis selectarea unei singure platforme sociale ca fiind cea mai importantă, 52 % au ales Facebook, dar 21 % au ales LinkedIn. De fapt, există pe locul trei dintre platformele care sunt utilizate în realitate. Se află, de asemenea, pe locul trei după Facebook și Twitter dintre platformele care sunt utilizate de cei cu mai puțin de douăsprezece luni de experiență.