Cum sa creezi o pagina de Facebook

In zilele noastre, Facebook-ul a devenit cel mai mare promotor al evenimentelor, al tragediilor, a lansarilor si mai ales a comercialului – iar atunci cand spunem comercial, nu ne referim la lipsit de valoare si de arta, ci la comert in sine.

Cum iti promovezi mai bine si mai bine afacerea, odata ce-ai pus la punct un magazin online pe o platforma e-commerce sau cu ajutorul unui plugin de acest tip? Exista o sumedenie de metode prin care poti sa-ti faci afacerea cunoscuta, insa, una dintre cele mai eficiente este crearea unei pagini de Facebook, cu numele oficial al brand-ului pe care il promovezi. Tine minte ca atunci cand iti creezi o astfel de pagina, iti asumi toata responsabilitatea pentru contentul publicat acolo, asa ca fii precaut si prudent.

Dar cum anume faci sa iti deschizi o astfel de pagina de Facebook? In primul rand, trebuie sa tii cont de faptul ca iti trebuie un cont de utilizator pe Facebook care va deveni ulterior administratorul viitoarei tale pagini. Insa daca ai deja userul personal, poti trece direct la urmatorul pas si anume, si anume sa iti creezi pagina de Facebook pentru afacerea ta.

Primul pas este sa intri pe https://www.facebook.com/pages/create, dupa care sa iti alegi domeniul de activitate. Sa spunem ca afacerea ta se incadreaza la categoria Local Business or Place, ca sa putem merge mai departe.

Dai click pe categorie si completezi formularul care iti va cere datele de contact si subcategoria (vei vedea acolo ca ai o sumedenie de optiuni din care sa alegi). Dupa toate acestea, ti se va da de completat rubrica „about” sau, daca ai Facebook-ul deja setat in limba romana, „despre”. Fii foarte atent cum completeze acea rubrică întrucat aceea va fi cartea ta de vizită pe Facebook.

Un pas la fel de important este uploadarea pozei de profil, operațiune care este mult mai importanta chiar si decat completarea rubricii de about, intrucat vizualul este extrem de important in marketing si publicitate. Un logo bine realizat va lucra in favoarea ta mereu.

Acelasi grad de importanta trebuie acordat si cover photo-ului care, va trebui in prima instanta sa contina o imagine reprezentativa sau o promotie actuala.

Marcheaza pagina la favorite si mai departe tine numai de promovare, insa aceasta este cu totul alta discutie. Nu uita, insa, de plugin-in-uri utile ca call-to-action, care te pot ajuta sa ai trafic directionat catre website-ul tau.

Succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.