Obiective Google Adwords Display

Google facilitează rularea campaniilor publicitare pentru Rețeaua de display pe baza obiectivelor stabilite

 

Google a anunțat lansarea unei noi modalități de a crea campanii publicitare pentru Rețeaua de display pe baza unor obiective de marketing. Este necesar doar un nou flux de setare, dar aceasta poate fi o modalitate mai adecvată pentru comercianți de abordare a campaniilor proprii de publicitate.

Aceste obiective includ: crearea unui grad de conștientizare, luarea în considerare a gradului de influență și Acțiunea Drive (= Drive Action Digital – agenție de publicitate digitală). Exemplele pe care le oferă Google pentru dvs. când doriți să le utilizați sunt descrise în cele ce urmează:

Pentru construirea gradului de conștientizare, un producător auto ar putea dori să promoveze un nou model.

Pentru luarea în considerare a gradului de influență, o marcă de produse electrocasnice ar putea dori să încurajeze clienții să cerceteze noile produse, mașini de spălat și uscat rufe.

Un hotel care dorește să îi atragă pe clienți să rezerve camere ar putea utiliza opțiunea de Acțiune Drive, ca și cum ar fi vorba despre un dezvoltator care caută instalări de aplicații sau un dentist care vrea noi pacienți.

„După selectarea obiectivului de marketing, AdWords vă ghidează spre cea mai relevantă direcționare a obiectivelor și oferă condiții de creare în scopul atingerii acestora”, explică Jens Skakkebaek, Managerul Grupului de Produse pentru Reațeaua de Display Google. „De exemplu, dacă obiectivul dvs. este de a „Construi un grad de conștientizare” și de a-i atrage pe clienți să vizualizeze anunțul dvs., AdWords afișează vizualizarea cu Impresiile vizibile (= VI), care este proiectată pentru a optimiza scopul campaniei. Dacă doriți „Acțiunea Drive” prin încurajarea clienților să fie informați despre afacerea dvs., atunci AdWords va arăta o ofertare în rețeaua CPC, deci plătiți numai când un utilizator este interesat îndeajuns să facă clic pe anunțul dvs. și să învețe mai multe în acel sens”.

„De asemenea, am facilitat construirea de liste cu cuvinte-cheie pentru campaniile dvs. în Rețeaua de display atunci când utilizați noul flux de setare”, afirmă Skakkabaek. „Doar furnizați pagina de prezentare și AdWords va genera idei pentru cuvinte-cheie create pentru conținutul paginii dvs. De exemplu, dacă aveți o cafenea, AdWords poate sugera cea mai bună cafea, producător de cea mai bună cafea și cum se pot aroma boabele de cafea pe baza conținutului din pagina dvs. de prezentare”.

Google va demonstra agențiilor de publicitate specializate pe piața respectivă și idei de afinititate a audienței pe baza conținutului paginii de prezentare.

Puteți vizualiza sau modifica întotdeauna ofertarea și direcționarea obiectivelor indiferent de modalitatea pe care o alegeți. De asemenea, puteți schimba obiectivele de marketing în orice moment sau alege să creați campanii fără obiective specifice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.